Communicatie training
Communicatieve vaardigheden
Notuleren
Notuleren PC Laptop
Zakelijk corresponderen
Klantgericht schrijven
Klantgericht telefoneren
Snellezen
Assertief optreden
Time management
Meer communicatie trainingen
communicatie trainingen
Assertief optreden

Bedrijfsjournalistiek

Communicatieve vaardigheden

Correct Nederlands

Creatief in communicatie

Effectief vergaderen

Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren

Gespreksvaardigheden

Interculturele samenwerking

Klant- en doelgericht schrijven

Klantgericht denken en handelen

Klantgericht telefoneren

Klantvriendelijke klachtenafhandeling

Lastige gesprekken voeren

Nieuwe spelling

Notuleren

Notuleren PC Laptop

Omgaan met moeilijke mensen

Omgaan met stress en werkdruk

Onderhandelen en Conflicthantering

Persoonlijke effectiviteit

POP gesprekken voeren

Presentatievaardigheden

Schriftelijk rapporteren

Schrijven voor internet en intranet

Selectie- en sollicitatiegesprekken voeren

Snellezen

Time Management

Verzuimgesprekken voeren

Zakelijk corresponderen

Communicatie training Communicatieve vaardigheden Notuleren Notuleren PC Laptop Zakelijk corresponderen Klantgericht schrijven Klantgericht telefoneren Snellezen Assertief optreden Time management Meer communicatie trainingen


Stappenplan communicatie trainingen
Hieronder vind je de stappen die we doorlopen om een succesvolle trainingsdag te organiseren.

Stap 1

Je belt of mailt me om contact te leggen. In een telefoongesprek overleggen we samen hoe de door jou (jullie) gewenste training het beste opgebouwd kan worden. Ook stellen we een datum vast die je het beste uitkomt.
Stap 2

Je ontvangt van mij een offerte met daarin een overzicht van de training en de afspraken die we gemaakt hebben. Je gaat akkoord met de offerte, of je geeft aan wat je gewijzigd wilt hebben en gaat akkoord met de gewijzigde offerte.
Stap 3

Je ontvangt een intakeformulier waarop je je leerdoelen aangeeft. Je stuurt door je zelf gemaakte notulen op. Je geeft aan wat je als lastig ervaart bij het maken van notulen. Zonodig hebben we hierover telefonisch contact.
Stap 4

De training zelf. Ik adviseer altijd de groepen niet te groot te maken. Maximaal zes tot acht personen. Meer deelnemers kan wel, maar is veel minder effectief. Met zes deelnemers is het nog mogelijk om aan elke deelnemer ruimschoots aandacht te besteden. We werken bijvoorbeeld met een CD met vergaderfragmenten en nemen voldoende tijd om ervaringen uit te wisselen en de opdrachten goed na te bespreken.

Aan het eind van de training stellen we vast welke verbeterpunten er voor jou persoonlijk zijn. Deze persoonlijke verbeterpunten zet je daarna om in een persoonlijk actieplan.

Getuigschrift
Aan het eind van de training ontvang je het Carine Kopstein trainingscertificaat. Dit is een getuigschrift waarop staat aangegeven dat je aan de training notuleren hebt deelgenomen.

Meer communicatie trainingen 

Hieronder vind je een alfabetische lijst van communicatie trainingen die ik regelmatig geef. Mondelinge- schriftelijke- en ondersteunende communicatie trainingen staan door elkaar heen. Over de onderstreepte trainingen vind je meer informatie op deze site.

Twee derde van de communicatie trainingen die ik geef zijn maatwerk trainingen. Bij een maatwerk training staan je (of jullie) eigen specifieke leerdoelen centraal. In maatwerk is bijna alles mogelijk. Bel of mail me voor meer informatie.

Voor meer informatie:
0626200789
mail@ckc.co.nl